منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • بررسی دوچرخه الکتریکی Eleglide T1 Step Through City

بررسی دوچرخه الکتریکی Eleglide T1 Step Through City

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
بررسی دوچرخه الکتریکی Eleglide T1 Step Through City

اشتراک گذاری مراقبت است!

من اخیراً هجوم دوچرخه های الکترونیکی برای بررسی داشته ام. Eleglide T1 Step Through با بررسی های قبلی من کمی متفاوت است زیرا دارای طراحی مرحله به مرحله است که برای افرادی که مشکلات حرکتی دارند عالی است و همچنین سبکی است که اغلب برای خانم ها به فروش می رسد.

مشخصات

  • جنس: آلیاژ آلومینیوم
  • تعلیق: سیستم تعلیق مکانیکی با قفل
  • موتور: 250 وات (ولتاژ نامی 36 ولت؛ حداکثر توان داخلی 500 وات؛ حداکثر گشتاور خروجی 50 نیوتن متر)
  • برند دوچرخه: ANADA
  • باتری: 450Wh، 36V 12.5Ah سیستم حفاظت از پشتیبانی
  • حداکثر برد: 100 کیلومتر (حالت کمکی)
  • حداکثر سرعت: 25 کیلومتر بر ساعت
  • خروجی شارژر: 42 ولت 2 آمپر
  • زمان شارژ: 4-6 ساعت
  • دنده : شیمانو دنده 7 سرعته
  • حداکثر بار: 120 کیلوگرم
  • ارتفاع سوار توصیه شده: 155-195 سانتی متر (5.09 فوت تا 6.39 فوت)
  • ارتفاع زین: 810mm-990mm
  • سطح مقاومت در برابر آب: IPX4
  • سیستم ترمز: ترمزهای دیسکی جلو و عقب + طراحی قطع خودکار
  • ترمز جلو و عقب: دیسک مکانیکی – روتور 160 میلی متر
  • لاستیک ها: لاستیک های پنوماتیک CST 27.5*1.75
  • صفحه نمایش: LCD 3.5 اینچی
  • چنگال: هیدرولیک با مسیر قفل 80 میلی متری
  • زین: سل رویال (SR)
  • وزن: 26 کیلوگرم

قانون راه در انگلستان

تعدادی از دوچرخه هایی که اخیراً بررسی کرده ام با مقررات بریتانیا برای دوچرخه های الکترونیکی در جاده های عمومی مطابقت ندارند. این از نظر فنی به این معنی است که شما باید آنها را در DVLA به عنوان یک موتورسیکلت سبک (L1e-B) ثبت کنید.

Eleglide T1 مطابق با قانون است.

همراه با چوکی است که نباید در جاده های عمومی از آن استفاده کنید، اما نصب آن اختیاری است.

موتور 250 وات است و هنگام دوچرخه سواری با حداکثر کمک از 25 کیلومتر در ساعت تجاوز نمی کند، اما گزینه ای برای باز کردن محدودیت سرعت وجود دارد.

ساخت / راه اندازی

من اخیراً چهار دوچرخه گرفتم و جالب است که ببینم چگونه هر برند متفاوتی با مونتاژ برخورد می کند.

Eleglide T1 فرآیند ساخت نسبتاً ساده ای دارد، اما کمی وقت گیر بود. بسته بندی خوبی داشت و بدون مشکل به دستم رسید، اما برداشتن تمام لنت ها و اتصالات کابل کمی طول کشید.

چرخ عقب، قفسه و پایه برای شما مونتاژ و متصل شده است.

سپس باید دسته ها را به هم وصل کنید و میله جلو را در جهت درست بچرخانید.

به طور غیر معمول، رایانه دوچرخه در اینجا از پیش نصب نشده است. در صورت تمایل، می توانید یک چوک نیز نصب کنید. انجام هر دو آسان است.

همچنین باید چرخ جلو، چراغ جلو، گلگیر جلو و چراغ عقب را وصل کنید. دیدم چراغ جلو و گلگیر کمی ناجور است. چرخ جلو نیز کمی لنت ترمز را خراش می داد و بنابراین نیاز به تنظیماتی داشت.

تجربه سواری

بررسی دوچرخه الکتریکی Eleglide T1 Step Through City

این یکی از معدود دوچرخه هایی است که من بررسی کرده ام که هندسه و طراحی سنتی تری دارد. این کاملاً شبیه دوچرخه های هیبریدی یا جاده ای نیست که من به آن عادت کرده ام، اما دارای چرخ هایی با اندازه کامل است که تایرهای چاق نیستند و ابعاد کلی آن مناسب است.

وزن آن 26 کیلوگرم است که بسیار سنگین است، به خصوص در مقایسه با سایر دوچرخه های الکترونیکی. یک دوچرخه غیر برقی با این طراحی معمولاً حدود 16 کیلوگرم وزن دارد و به نظر می رسد سایر دوچرخه های الکترونیکی بین 22 تا 27 کیلوگرم وزن دارند.

بررسی دوچرخه الکتریکی Eleglide T1 Step Through City

از آنجایی که یک دوچرخه شهری است، موقعیت سواری معمولی تری دارد، اما فرمان قابل تنظیم است و شما طیف وسیعی از تنظیمات صندلی را دارید. بنابراین، می توانید از حالت نشستن بسیار آرام به حالت خمیدگی کمی به جلو بروید. تنظیم صندلی به من این امکان را می داد که با پاهایم به دامنه حرکتی خوبی برسم و به من این امکان را می داد که بدون کمک برقی راحت دوچرخه سواری کنم.

بررسی دوچرخه الکتریکی Eleglide T1 Step Through City

مانند بسیاری از این دوچرخه ها، این دوچرخه نیز از جعبه دنده 7 سرعته Shimano استفاده می کند. این سطح ابتدایی است، اما کار کافی را انجام می دهد. من معمولاً آن را در یک دنده بالاتر می گذارم، که به من اجازه می دهد با کمی تلاش سوار شوم و فقط در صورتی که دوچرخه در سربالایی مشکل داشته باشد، آن را رها می کنم.

چرخ ها با عرض استاندارد با عرض معمولی لاستیک هیبریدی هستند. این مقاومت غلتشی پایینی را ایجاد می کند که برای دوچرخه سواری کارآمدتر از لاستیک های ضخیم و لاستیک های دوچرخه کوهستانی ضخیم است. در مقایسه با یک لاستیک چاق، سواری به آن نرمی نیست، اما اگر در جاده سوار می شوید، به نظر من این طراحی بهتر است.

سیستم تعلیق جلو می تواند هر ضربه ای را برای راحتی بهتر جذب کند، اما باز هم، اگر در جاده سوار می شوم، ترجیح می دهم هنگام دوچرخه سواری، آنها را قفل کنم تا انتقال نیرو بهتر شود.

کمک الکترونیکی با سرعت وارد می شود، اما اگر دریچه گاز را وصل کرده باشید، می توانید سریع شروع کنید. این دوچرخه به شدت در محدوده سرعت 25 کیلومتر در ساعت بریتانیا باقی می ماند. با توجه به اینکه اکثر دوچرخه‌هایی که اخیراً استفاده کرده‌ام این محدودیت را می‌شکنند، برای سواری با کمک کامل کمی کند به نظر می‌رسد. شخصاً فکر می کنم 20 مایل در ساعت یا 32 کیلومتر در ساعت سرعت طبیعی تری برای سفر است. من معتقدم که می توان سرعت دوچرخه را تا 32 کیلومتر در ساعت باز کرد، اما من این را آزمایش نکرده ام.

بیشتر دوچرخه سواری من در جاده های نسبتا مسطح انجام می شود، اما من آن را به آزمون معمول خود در تپه ای شیب دار رساندم. با استفاده از دریچه گاز، قبل از اینکه مجبور باشم کمک بیشتری ارائه کنم، تقریباً نیمی از قسمت متوسط ​​تپه را طی کرد. در پرشیب ترین قسمت کمی صعود است، اما با کاهش سرعت توانستم آن قسمت را با حداقل تلاش بالا بروم.

بررسی دوچرخه الکتریکی Eleglide T1 Step Through City

کامپیوتر دوچرخه دارای صفحه نمایش بزرگتر از حالت عادی با دید خوب است. در حال حاضر در شمال خیلی آفتابی نیست، اما هنگام استفاده از آن هیچ مشکلی برای دیدن همه آمار نداشتم.

کنترل‌های کمکی برقی نسبتاً استاندارد هستند و دارای دکمه‌های بالا و پایین هستند. چراغ جلو و عقب سیمی هم دارید. چراغ عقب کابل چیزی است که معمولاً در دوچرخه ها نمی بینید و هنگام ترمز نیز روشن می شود.

بررسی دوچرخه الکتریکی Eleglide T1 Step Through City

قفسه از قبل روی دوچرخه نصب شده است و بسیار محکم به نظر می رسد، به گفته Eleglide می تواند 25 کیلوگرم را تحمل کند، که برای اکثر مسافران کافی است.

به طور کلی، من می گویم تجربه سواری این دوچرخه بر اساس ترجیح شخصی من بهتر از حد متوسط ​​است.

باتری و برد

این برای 100 کیلومتر در حالت کمک رتبه بندی شده است. می‌توانم بگویم با استفاده‌ام حدود 75 کیلومتر مسافت را طی می‌کنم، اما این به سطح کمک و تپه‌ها بستگی دارد. این محدوده مناسبی برای من است. سناریوهای زیادی وجود ندارد که من بدون باتری گرفتار شوم.

اگر از دریچه گاز تمام الکتریکی استفاده کنید، برد به طور قابل توجهی به حدود 50 کیلومتر کاهش می یابد.

قیمت

Eleglide T1 Step Through دارای RRP 1018.99 یورو است که حدود 880 پوند است (آن را به GBP در قسمت جلو نشان می دهند و سپس به یورو شارژ می کنند).

استفاده از کد XMAS50 50 تخفیف دارد و قیمت را به 970 یورو یا 840 پوند کاهش می دهد که به نظر من بسیار معقول است.

Eleglide همچنین دارای یک دوچرخه سبک معمولی T1 است، آنها وزن را به عنوان یکسان فهرست می کنند. قیمت این محصول کمی کمتر و 840 پوند است.

آنها همچنین دارای یک دوچرخه ممتاز Citycrosser با قیمت 972 پوند هستند. این دارای یک عضو متقاطع است، تعلیق جلو را برداشته و چکمه را به جلو حرکت می دهد. این طراحی وزن را تا 4 کیلوگرم کاهش می دهد و 22 کیلوگرم قابل کنترل تر است.

بطور کلی

من Elglide T1 Step Through را خیلی دوست دارم. ممکن است این انتخاب معمولی من برای طراحی دوچرخه نباشد، اما فکر می‌کنم برای اکثر مردم خوب کار خواهد کرد. به ویژه برای رفت و آمد و دوچرخه سواری عمومی شهری مناسب است.

قیمتش هم مناسبه وقتی بیش از 1000 پوند دریافت کردید، در مورد اظهارات جزئی کمی بدتر می شوم.

در حالی که 26 کیلوگرم وزن سبک نیست، بسیار قابل کنترل تر از دوچرخه های لاستیک 30 کیلوگرمی است که امسال خریدم.

ترجیح شخصی من این است که سیستم تعلیق جلو نداشته باشد تا بتواند وزن بیشتری را کاهش دهد.